7 bogst:Segment, Indsigt
8 bogst:Salgsmix, Branding
9 bogst:Kundebase
10 bogst:Salgskanal, Vækstmodel, Kundepleje
11 bogst:Salgsproces, Kunderejsen, Prispolitik, Værditilbud, Kundeansvar, Prissætning, Kundeprofil
12 bogst:Købsstruktur, Distribution, Prisstrategi, Indkøbsmodel, Kampagneplan
13 bogst:Kundekategori, Indtægtskilde, Vækststrategi, Markedsføring, Salgsstrategi
14 bogst:Markedssegment, Kundeudvikling, Kundeplejeplan, Kundeopbygning, Kundeloyalitet
15 bogst:Kundeplejemodel, Omsætningsmodel, Kundeengagement, Forretningsplan, Vækstmuligheder, Produktstrategi, Kundeportefølje
16 bogst:Produktudvikling, Forretningsmodel, Kundeinddragelse, Prisfastsættelse, Kampagnestruktur, Kundeinteraktion, Kampagnestrategi
17 bogst:Produktportefølje, Markedsføringsmix, Loyalitetsprogram, Konkurrentanalyse, Kundeplejeprogram
18 bogst:Segmenteringsmodel
19 bogst:Konkurrenceposition, Konkurrencestrategi, Markedsføringsmodel
20 bogst:Forretningsudvikling, Kundeoplevelsesmodel, Distributionstruktur
21 bogst:Salgsfremmende tiltag
22 bogst:Kundeinddragelsesmodel, Salgsfremmende værktøj
23 bogst:Salgsfremmende struktur, Salgsfremmende kampagne, Kundeoplevelsesstrategi
24 bogst:Kundeengagementsstrategi, Salgsfremmende aktivitet